Геодезія, геологія, топозйомка від сертифікованих фахівців Гільдія Інжиніринг. Працюємо по Україні


Геологія та геодезія у будівництві та реконструкції автомобільних доріг, інженерні вишукування для асфальтних доріг

В Україні останні 3-4 роки дуже активно ведуться будівельні роботи з будівництва та реконструкції автомобільних асфальтних доріг. Наша компанія Гільдія Інжиніринг бере у цьому участь на етапі передпроектних досліджень. До складу інженерних робіт входить: топографічна зйомка (геодезія) та геологія (буріння кернів асфальту або старого покриття, інженерно-геологічні дослідження під асфальним полотном наглибину до 15 метрів). Так само ми проводимо вишукування під всі об'єкти, що перетинають автодорогу: мости, трупопроводи, шляхопроводи, естакади.

Геодезія в будівництві автомобільних доріг

Будівництво автодоріг відрізняється тим, що при розробці проекту повинен враховуватися вага, який здатна витримати траса, а також те, що вона постійно відкрита для руйнівної сили опадів. Про міцності і якості дороги можна судити після першої зими, коли вона довгий час мокне і її покриття може руйнуватися.

Геодезичні роботи при будівництві автомобільних доріг

допомагають виконати проект майбутньої автодороги так, щоб будівельники зробили її максимально надійною і стійкою до всіх негативних факторів. Проводитися дані дослідження мають за участю досвідчених фахівців не тільки в геодезії в загальному, але і мають кваліфікацію саме у дослідженнях ділянок під дорогу. Тому що кожна окрема сфера будівельних робіт має ряд особливостей і в галузі геодезії основана на вишукуваннях для асфальтових доріг. Кваліфікація фахівців компанії «Гільдія Інжиніринг» дає можливість здійснювати геодезичні дослідження будь-яких об'єктів будівництва, в тому числі і автомобільних магістралей. Вони знають всю послідовність процесу, кожну деталь і особливість. Якісно і точно виконувати поставлені замовником завдання нам допомагає наявність повного комплекту обладнання для геодезичних досліджень.

Геодезія в будівництві автомобільних доріг
Отримати безкоштовний розрахунок вартості робіт по супроводу будівництва для Вашого об'єкту
Основна інформація про об'єкт досліджень
Ваше ім'я*
Телефон або email

Як виконати буріння асфальту алмазною коронкою?

Буріння асфальту алмазною коронкою може бути ефективним і точним способом створення отворів різного діаметру в асфальтовому покритті для подальшого відбору проб, керна, та монолітів грунта. Ось декілька кроків, які ми робимо при бурінні асфальту алмазною коронкою:

  1. Підготовка робочої зони
  2. Вибір коронки. Необхідно вибрати відповідну алмазну коронку в залежності від діаметру і форми отвору, який необхідно створити. Також потрібно вибрати коронку з відповідною маркуванням, яка може бути використана для різання асфальту.
  3. Підготовка обладнання
  4. Початок буріння. Потрібно розмістити алмазну коронку на поверхні асфальту і почати бурити. Під час буріння потрібно забезпечити достатнє змащення алмазної коронки для зменшення тертя і підвищення ефективності різання.
  5. Видалення буриного матеріалу
  6. Завершення робіт

Укладач проектної документації автомобільних доріг повинен володіти певною інформацією про місцевість, на якій буде прокладена в майбутньому траса. Для цього, в обов'язковому порядку, необхідно виконати всі необхідні інженерні вишукування. Саме їх проведення дозволить отримати детальну інформацію про геологічних та гідрологічних умов, а також дозволить визначити найближчі місця видобутку таких необхідних будівельних матеріалів, як пісок, щебінь, гравій і т. д.

Як і будь-який проект, технічний проект для будівництва автомобільних робіт починається з проведення камеральних робіт. В такому випадку, геодезисти складають топографічний план. При чому він може бути різних масштабів, залежно від місцевості, на якій планується будівництво автомобільних доріг. Найбільш часто використовуваний масштаб топографічної зйомки- 1:500 - 1:1000. Ще важливим моментом є промір провисів проводів під час перетину ЛЕП. У гірських районах також прокладаються дороги і в такому випадку застосовується масштаб 1:2000.

Карта дозволяє вибрати підібрати найбільш підходяще місце для автодороги.

На самому початку роботи, коли всі питання узгоджені з клієнтом і все дозволу на роботу отримані, наша бригада спеціалістів виїжджає на місце будівництва. Першим ділом виносяться і закріплюються необхідні геодезичні точки на всій ділянці робіт. Після того як всі точки правильно закріплені, настає наступний етап роботи, в якому активно використовується теодоліт - спеціальне геодезичне обладнання. Він допомагає максимально правильно перенести з проекту на ділянку кути поворотів автомагістралі. Під час виносу кутів через кожні 100 м забиваються стовпчики, які служать покажчиками відстані. Ще один прилад, який допомагає нам зробити всю роботу правильно, - тахометр. Він допомагає точно прокласти рівні, кути і радіуси поворотів без додаткових розрахунків і креслень, які можуть зайняти багато часу. Під час проведення робіт повинні контролюватися точки висоти, щоб правильно звести земляне полотно. Геодезія в будівництві автомобільних доріг

Всі дані, отримані в ході дослідження, фіксуються, складаються звітні документи і віддаються замовнику як підсумок проведеної роботи. Наша компанія виконує всі дослідження сумлінно і точно, і виключно в присутності замовника або його представників.

Інженерні вишукування (топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні тощо).

Учасник несе відповідальність за точність і правильність усіх даних по інженерних вишукуваннях, виконаних ним в результаті досліджень, які необхідні для прийняття обґрунтованих проектних рішень з урахуванням вимог ДБН A.2.1-1, в обсязі, достатньому для детального проектування. Ці вишукування і дослідження повинні включати, але не обмежуватися наступними даними:

  • топографічна зйомка ;
  • візуальний огляд стану існуючої системи водовідведення;
  • обстеження всіх існуючих наземних і підземних комунікацій та штучних споруд;
  • шурфування і відбір кернів в місцях виконання робіт, їх лабораторне дослідження з метою визначення товщини типів існуючої конструкції дорожнього покриття та їх фізико- механічних властивостей, якщо це необхідно;
  • буріння свердловин, в місцях де передбачається влаштування фундаментів споруд мостів, труб чи підпірних стін, відбір геологічних зразків, їх лабораторні випробування з метою визначення геотехнічних властивостей конструкцій фундаментів для споруд;
  • топографо-геодезичні вишукування;
  • інженерно-геологічні, гідрологічні вишукування;
  • техніко-економічні вишукування;
  • обстеження вихідних будівельних матеріалів.

Коментарі та запитання:


Валерій
добрий день. я студент 4 курсу та пишу дипломну роботу по теме ..Геодезичне забезпечення капітального ремонту автомобільної дороги.. може допоможете)0
Гільдія Інжиніринг
Доброго дня! По даному питаню не допоможемо.

Проектант
Добрий день. Який нормативний документ регулює частоту та глибину свердловин для автомобільних доріг?
Гильдия Инжиниринг
Доброго дня, ДБН А.2.1-1-2008 Додаток Л

Денис
Потрібна геодезія та геологія (нанесення комунікацій з погодженням в експлуатуючих  організаціях, буріння асфальта) для «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород. Дуже терміново, як можна отримати пропозицію?
Гильдия Инжиниринг
Добридень! Можемо приступити на цьому тижні!

Ваші запитання, зауваження та побажання Ви можете залишити тут. Ми обов'язково відповімо на всі Ваші звернення