Геодезія та геологія на стадіонах, аеропортах

Великі стадіони і аеропорти відносять до класу наслідків (відповідальності) СС3 і V категорії складності об'єктів будівництва. При проектуванні таких об'єктів ведуться геологічні роботи. Геодезія для будівництва стадіону або аеропорту починається з топографічної зйомки ділянки будівництва. Далі слідує супровід будівництва.

Инженерно-геологические изыскания. Инженерные изыскания под строительство

Велика кількість стадіонів та аеропортів в країні на сьогоднішній день потребують реконструкції та модернізації. На період проведення чемпіонату Європи з футболу Євро-2012, в числі інших, підготовлені Донбасарена, Дніпровський і Бориспільський аеропорти.

Дніпропетровський футбольний стадіон вміщує більше тридцяти тисяч глядачів. Він був споруджений на місці старого стадіону. Рельєф тут досить складний, перепад відміток на ділянці становить 15-20 м. З жовтня 2005 року, з моменту затвердження основної частини проекту, на стадіоні почалися будівельні роботи, які тривали до вересня 2008 року. Невід'ємною частиною цих робіт була геодезія для будівництва стадіону. Установка металевих конструкцій для монтажу навісу, будівництво 4-поверхового корпусу з численними службовими та офісними приміщеннями, роздягальнями, конференц-залом, ложами для преси і VIP-гостей, рестораном і коментаторськими кабінками вимагали уваги від геодезистів. Проводилося винесення відміток, нівелювання поверхонь, розмітка і виконавчі зйомки. Зараз “Дніпро-Арена” є частиною інфраструктури клубу “Дніпро”.

Комплекс робіт: геологія + топозйомка + винесення меж за ціною 10 900 грн

Стадіон “Донбас-Арена” - є першим стадіоном елітної категорії, який був спроектований і побудований за всіма стандартами УЄФА в Україні, а також Східної Європи. Геологія для будівництва стадіону повинна була дати дані для складання проекту і розрахунку фундаментів. Необхідно було спроектувати підземний паркінг. Для організації процесу риття котловану справили розрахунок обсягів земляних мас. У процесі підготовки котловану було вийнято близько 460 000 кубічних метрів ґрунту. Забили 3248 паль. Під час монтажу залізобетонних конструкцій велося постійне геодезичне спостереження. Просторові багатотонні ферми покрівлі (вага кожної становить приблизно 60 тонн) вимагали точної установки. Численні інженерні мережі стадіону були прокладені і зняті. Тільки кабелю було прокладено 1200 км.

Геодезія для будівництва стадіону включала і топографічну зйомку 25 га паркової зони. В результаті природні пониження і підвищення рельєфу вдало використані. Найбільш цікавий об'єкт ландшафтного дизайну - Сад каменів - займає площу 2300 кв. м.

Початком існування Дніпропетровського аеропорту вважається 1943 рік. Аеропорт будувався, реконструювалася і видовжувалась злітно-посадкова смуга. У 2007 році йшла розробка проекту розвитку аеропорту “Дніпропетровськ”, в тому числі і будівництва нового терміналу. У 2010-2011 роках геодезія для будівництва аеропорту була частиною робіт по реконструкції аеропортового комплексу, будівництва сучасного ангара, благоустрою території привокзальної площі аеропорту. Надалі геодезичні роботи йшли під час реконструкції перону, аеродрому, злітно-посадкової смуги, при будівництві нового терміналу.

Геологія для будівництва аеропорту знадобилася і під час будівництва нових терміналів Бориспільського аеропорту. Розвиток інфраструктури аеропорту йде із застосуванням геодезичних вимірювань.

Фірма ТОВ “Гільдія Інжиніринг” брала участь у будівництві стадіонів “Дніпро-Арена”, ”Донбас-Арена”, реконструкції Дніпропетровського і Бориспільського аеропортів.

Коментарі та запитання:


Ваші запитання, зауваження та побажання Ви можете залишити тут. Ми обов'язково відповімо на всі Ваші звернення