Одним з основних параметрів якості нової дороги - є її грамотно продумана і правильно реалізована геометрія, для цього виконується виконавча зйомка лінійних об'єктів. Головні параметри дороги, що підлягають контрольним геодезичним промірами:
- габарити проїжджої частини;
- ухили з пропускною здатністю відводити дощову воду;
- відмітки лівневок (повинні бути з найнижчими висотами для забору дощової води);
- товщина асфальтного покриття (визначається з різниці відміток поетапних виконавчих зйомок дороги, виконавча зйомка ґрунтової основи, виконавча зйомка шлакової підготовки, виконавча зйомка нижнього шару асфальту, виконавча геодезична зйомка верхнього чистового асфальтного шару);
- верх-низ бордюру (зазвичай 150 мм);
- підземні комунікації, прокладені під дорожнім полотном (на них визначаються доповніть заходи по зміцненню-бетонування лотків, каркасів, збільшення глибини залягання, закладки гільз);
- наземні інженерні мережі (мости, шляхопроводи, трубопроводи, віадуки, аквиадуки тощо).
- висотні відмітки кришок люків у Балтійській системі висот на дорозі (при подальших реконструкція металеві кришки люків є мережею реперних відміток, так як при демонтажі дороги залишаються як жорсткі нерухомі контури);
- радіуси заокруглень з розмірами уширень у місцях повороту для довго-габаритного транспорту.
- мережа дощоприймачів підлягає повному геодезичного обстеження на предмет правильних ухилів труб (міряється відмітка верху лотка, глибина до низу труби. Так само перевіряється й нівелюється вся труба на предмет прямолінійності, ровноуклонности);
- типи разуклонок і місця зламу (зрозуміти сам принцип відведення води. Вода відводиться в одну із сторін, або піднесення по центру для відведення води в різні сторони. Площі водозбору на кожен дощоприймач);
- особливій увазі підлягають місця перетину доріг теплотрасами в підземному стані (вони небезпечні в зимовий час року, коли на тлі загального ожеледі або просто завмерла дороги над теплотрасами утворюються понад слизькі небезпечні ділянки);
Для будівельників максимально-корисна інформація, яку дає виконавча зйомка дороги, є точна площа асфальту, погонні метри бордюр та поребриків.
Ціна виклику спеціалістів від 1 900 грн за об'єкт
Для замовників і проектувальників виконавча зйомка автомобільної дороги надає важливі відхилення від проекту в певних відповідальних точках.
Для перевіряючих органів виконавча зйомка траси документально підтверджує наявність дороги в принципі і є одним із головних складових пакету документів для введення об'єкта в експлуатацію.
Методи проведення виконавчої зйомки для будівництва автомобільних доріг визначаються на основі технічного завдання і від такого чинника: здійснення даної зйомки є окремою роботою або ж частиною інженерно-геодезичного дослідження території.
Виконавча зйомка для автомобільних доріг відбувається в кілька етапів. Спочатку збирається пакет документів для проведення аналізу. Він складається з матеріалів проектних і експлуатаційних по дорогах, складені на основі раніше проведених виконавчих зйомок. Отримана інформація в ході вивчення документації дозволить скласти план-схему доріг, яка містить номери і назви автомобільних доріг, вид дорожнього покриття, споруди на дорогах (наприклад, міст), знаки дорожньої сигналізації. Така схема в подальшому уточнюється і доповнюється, а потім узгоджується з транспортною службою організації.
Виконавча зйомка доріг в комплексі зі спеціалізованими вимірами дає замовнику даної послуги максимум достовірної інформації про структуру дорожнього полотна, а також показує всі профілі і плани магістралі. Спеціальна зйомка дозволяє визначити осі проїзної частини, ширину дорожнього покриття і так далі. Виконавча зйомка автомобільних доріг та залізничного полотна здійснюються аналогічно. Компанія "Гільдія Інжиніринг" здійснює ці роботи якісно і оперативно. Наші геодезисти в своїй роботі використовують спеціалізоване обладнання, яке дозволяє отримати максимально точні дані.
Коментарі та запитання:
Ваші запитання, зауваження та побажання Ви можете залишити тут. Ми обов'язково відповімо на всі Ваші звернення